Vrednotenje podjetja je lahko precej zahtevno, saj na končno številko vplivajo številni dejavniki, ki jih ne moremo imeti povsem pod nadzorom. Pravzaprav vseh vplivov niti ne poznamo ali pa jih ne moremo točno ovrednotiti – ravno zato gre za zahtevno delo, ki ga opravljajo izkušeni strokovnjaki. Lahko pa seveda z urejenim in uspešnim poslovanjem pripomoremo k temu, da bo podjetje kar najbolj cenjeno. Veliko torej lahko storimo tudi sami, čeprav so mnogi vplivi na vrednost podjetja zunaj naših rok.
S preudarnim poslovanjem seveda vplivamo tudi na rezultate poslovanja, na boljšo prodajo in večje zaslužke, torej ne gre nujno za neke abstraktne prilagoditve nekje v ozadju. Običajno imamo pri ukrepanju v mislih določene cilje, ki niso neposredno vezani na vrednost podjetja, to je le dobrodošel stranski učinek. V vsakem primeru pa je pomembno, da so ti ukrepi premišljeni in ustrezni glede na situacijo. Podjetja, ki imajo težave s poslovanjem ali ne želijo zamuditi najboljših priložnosti, za pomoč pogosto izkoristijo storitve izkušenih strokovnjakov. Na voljo je recimo kontroling, ki je lahko zelo dobra rešitev predvsem za podjetja, ki se znajdejo v slepi ulici. Kontroling vključuje prevzem vodenja poslov s strani ekipe strokovnjakov, predvsem za upravljanje finančnih tokov. Seveda to nima neposrednega učinka na vrednotenje podjetja, lahko pa pričakujemo končno spremembo tudi na tem področju. Poleg tega je treba vedeti, da kontroling ni instant rešitev, gre le za pomoč pri poslovanju. To pomeni, da moramo v upravljanje poslovanja še vedno vlagati vse svoje zmožnosti, da pridemo do željenih rezultatov.
Prav tako moramo poiskati prave strokovnjake za verodostojno vrednotenje podjetja, če ciljamo predvsem na ta učinek. S pravimi ukrepi lahko povečamo vrednost podjetja, kar pa lahko potrdijo le tisti, ki se ukvarjajo z vrednotenjem. Če se pripravljamo na prodajo ali iz kakšnega drugega razloga potrebujemo natančno oceno, je to edina smiselna rešitev.